امروزه با توجه به رشد جمعیت و تبدیل زندگی سنتی به مدرن نیاز به بستری مناسب برای شهروندان باید فراهم شود تا آنان به آسایش و راحتی برسند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  واحد آموزش های شهروندی اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه یک منطقه 9 پوسترهای مشکات با محوریت ترافیک در سراهای محله ناحیه یک نصب کرد.

محبوبی رئیس اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه یک با اعلام این خبر افزود:  واحد آموزشهای شهروندی ناحیه یک نسبت به نصب پوسترهای مشکات با محوریت ترافیک در سراهای محله ناحیه یک اقدام کرده است. 

همچنین خانه سلامت محله دکتر هوشیار اقدام به برگزاری کلاس مشاوره خانواده (فردی) در سرای محله دکتر هوشیار کرد. 

محبوبی رییس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک با بیان این خبر افزود:  این کلاس‌ها با موضوعات مشاوره خانواده در زمینه تحصیلی، خانواده، کودک، ازدواج و تست‌های روانشناسی در مشاوره تحصیلی، علل افت تحصیلی دانش آموز، عدم علاقه و انگیزه به تحصیل، در مشاوره کودک، پرخاشگری، بیش فعالی در کودکان و غیره ..بر پا شده است.

در مشاوره خانواده بررسی مشکلات اعضای خانواده و  تست روانشناسی، تست افسردگی، اضطراب و غیره انجام می‌شود و در مشاوره ازدواج کمک به شناخت بیشتر زوجین از یکدیگر، درسرای محله دکتر هوشیار با همکاری خانه سلامت برگزار خواهد شد. 

محبوبی به دیگر برنامه‌های اجرایی ناحیه یک اشاره کرد و گفت:واحد فرهنگی ناحیه یک نسبت به معاوضه کتاب در سرای محله دکتر هوشیار اقدام کرده است و شهروندان در این پایگاه با هدف کاهش پسماند در ازای تحویل کتابهای کهنه، کتاب نو با موضوع مدیریت پسماند دریافت کردند. 

محبوبی تصریح کرد : دبیر شورایاری و مدیریت سرای محله دکتر هوشیار به منظور رفاه حال شهروندان محله طی رایزنی با بانک سامان اقدام به نصب دستگاه خود پرداز نمودند با توجه به نبود دستگاه خود پرداز در محله دکتر هوشیار نصب این دستگاه بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار