پیش فروش اینترنتی نمایش «درخت الاکلنگ» به کارگردانی "هومن مجابی" که از بیست و هفتم آبان ماه در تالار هنر روی صحنه می رود، آغاز شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی  نمایش «درخت الاکلنگ»،پیش فروش اینترنتی این نمایش شاد و کودکانه، نوشته "دیوید وود" و ترجمه "حسین فدایی" به کارگردانی "هومن مجابی" که از بیست و هفتم آبان ماه در تالار هنر روی صحنه می رود، در سایت « تئاتر نت » آغاز شد.

بنا بر این گزارش در "درخت الاکلنگ" براي ساخت زمين بازي، آقاي «جي» مالک سوپرمارکت مبلغ زيادي به اعضاي شورا پيشنهاد مي دهد که وسوسه انگيز است اما آقاي «بان» يکی از افراد حاضر در جلسه، اعتراض ميکند و به آنها يادآوري مينمايد که در آن زمين درختان سر سبز وسالم وجود دارد که از همه مهمتر درخت بلوط سيصد ساله است و ...

این گزارش می افزاید، "ژاکلین آواره"، "مجید علم بیگی"، "قاسم طاهر احمدی"، "مهدی باقر پور"، "آزاده اکبری"، "مریم عسکری" و "آهو کاظمی" بازیگران این نمایش هستند و مریم عراقی «دستیار کارگردان»، آهو کاظمی «منشی صحنه»، سید علا سیادت  «مدیر صحنه»، زهرا امینی «طراح صحنه و لباس»، سیروس مهدی پور «آهنگساز» و امیر پاسنگی «مدیر روابط عمومی» این نمایش را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ نمایش «درخت الاکلنگ» از دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه به مدت یک ماه هر روز ساعت 17:30 در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای رزرو با شماره های 88306640 و 09354165679 تماس و یا برای خرید اینترنتی به سایت «تئاتر نت» به آدرس اینترنتی http://www.theatrnet.com/ticket  مراجعه نمایند.


 انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.