بر اساس اعلام سازمان غله کشور نان سنگک قم رتبه نخست کیفیت در سطح کشور را دارد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در جلسه شورای سیاستگذاری آرد و نان که در حضور سیدرضا دهناد معاون برنامه ریزی استاندار قم تشکیل شد موضوعات مرتبط با گندم و آرد و نان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش جامعی توسط دستگاههای ذیربط درخصوص میزان ذخیره گندم و اقدامات نظارتی بر کارخانجات آرد سازی و واحدهای تولید نان ارائه شد.

در این جلسه کلیات طرح تولید نان سبوس دار مطرح و به تصویب شورای سیاست گذاری گندم و آرد و نان رسید.

براساس این طرح سبوس مورد نیاز نانوایان از سوی شرکت غله و به نرخ مصوب تامین خواهد شد و نانوایان موظف خواهند شد که براساس ضریب تعیین شده نان سبوس دار تولید و عرضه کنند.

در این جلسه معاون برنامه ریزی استاندار قم از اتحادیه نانوایان و سایر دستگاههایی که در زمینه ارتقاء کیفیت نان قم اقدامات موثری انجام داده بودند تقدیر کرد.

بر اساس اعلام سازمان غله کشور نان سنگک قم رتبه نخست کیفیت را در سطح کشور داراست.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با حوزه علمیه

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قم از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با حوزه علمیه استان قم، خبر داد.

وحید وزیری راد گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور به منظور پویایی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی به اجرا در می‌آید و نظر به ضرورت نظام بخشی این فعالیت‌ها که توسط مجموعه‌های مختلف فرهنگی مذهبی صورت می‌پذیرد و در مواجهه و مقابله با تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری بار‌ها بر این موضوع تأکید فرموده‌اند که همت مسئولان را می‌طلبد، لذا تفاهمنامه‌ای جهت همکاری فی مابین این اداره کل و معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی مدیریت حوزه علمیه قم منعقد شد.

وی با اشاره به هدف تنظیم وتعهدات طرفین اجرای این تفاهمنامه، گفت: در چرخه خدمت‌رسانی به مردم وجامعه کار، تلاش وتعاون، تعاملات فرهنگی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و همچنین تواناییهای علمی وفرهنگی وتبلیغی موجود ونظام بخشی فعالیت‌های فرهنگی وتبلیغی نقش بسیار موثری در افزایش بهره وری دارد و از اهمیت بسیار ویژه‌ای نیز برخوردار است و از اهم اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی قم در ادامه به بررسی راهکارهای اجرای این تفاهم‌نامه اشاره و اظهار داشت: همکاری فی‌مابین درراستای تبلیغ وترویج تعالیم دینی ونهادینه سازی ارزشهای اسلامی در حوزه تعاون کار ورفاه اجتماعی و برگزاری طرح‌های تبلیغی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، فرهنگی وتفریحی در چارچوب قوانین ومقررات وهماهنگی وهمکاری در راستای مردمی کردن ارزشهای اسلامی ایرانی وارائه راهکارهای کاربردی ومناسب ازدیگر موضوعات این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

وزیری راد در پایان افزود: امیدوارم با عملیاتی نمو دن این تفاهم‌نامه بتوانیم نقش ارزشهای اسلامی - ایرانی را در خانواده بزرگ تعاون، کار ورفاه اجتماعی بیش از پیش تبیین کنیم./س

برچسب ها: قم ، نان ، سنگک ، رتبه ، نخست ، کیفیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.