حساسیت به تخم‌مرغ یکی از شایع‌ترین "آلرژی‌های غذایی" است

مطالعات پژوهشی نشان داده که هزاران کودک حساس به تخم مرغ، دچار آلرژی تخم‌مرغی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ساینس دیلی کودکانی که قبلا به آلرژی تخم مرغی هستند باید بعد از یکشنبه مراقبت‌های اولیه، ‌مراقب باشند دچار کهیر در بدن نشوند و همیشه باید با یک پزشک متخصص آلرژی مشورت کنند و اگر واکنش به تخم‌مرغ جدی‌تر بود باید به پزشک معالج مراجعه کنند تا تحت درمان قرار گیرند. 

براساس این گزارش در تعداد زیادی از مطالعات پژوهشی که در چند سال اخیر منتشر شده، هزاران نفر از کودکان حساس به تخم‌مرغ که با آلرژی تخم‌مرغی دست و پنجه نرم می‌کنند باید از واکنش‌های آنفلوآنزا برای بهبود این آلرژی استفاده کرد تا بهبود یافت. 

اما مزایای واکسن آنفلوانزا برای آلرژی تخم‌مرغی بیشتر است حساسیت به تخم‌مرغ یکی از شایع‌ترین آلرژی‌های غذایی است که معمولا در کودکان بیشتر از بزرگسالان رخ می‌دهد. 

این گزارش‌ حاکی از این است که بیشترین این آلرژی‌های تخم‌مرغی در سال‌های6 سالگی بیشتر اتفاق می‌افتد و اغلب ۷۰ درصد کودکان 6 ساله دچار این آلرژی می‌شوند. 

اغلب واکنش‌های آلرژیک به تخم‌مرغ آلرژی‌های پوستی است و در واقع حساسیت به تخم‌مرغ شایع در نوزادان و کودکان خردسال مبتلا به اگزما از آنجا که آنفلوانزا و آسم هر دو شرایط تنفسی را درگیر می‌کنند حتما باید از واکسن آنفلوانزا استفاده کرد تا بهبود یافت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار