رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران گفت:مراسم تاسوعای حسینی با شکوه و بدون هیچ مشکل ترافیکی در حال برگزاری است و محدودیت های ترافیکی بعداز ظهر تاسوعا نیز از ساعت 5 آغاز می‌شود.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس در ایام  تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سفرهای هموطنان به منظور شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورا در شهرهای مختلف، شب گذشته در ورودی های شهر تهران بار ترافیکی سنگین را شاهد بودیم که با تمهیدات پلیس ر‌اهور هم اکنون وضعیت جاده ها به روال عادی و روان ترافیکی باز‌گشته است.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت فعلی ترافیکی در نقاط مختلف شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر تمامی نقاط شهر تهران با توجه به مشاهدات عینی خود بنده در گشت ها‌یی از صبح امروز آغاز شده خوشبختانه بار وضعیت جاده ها عادی است و بدون هیچ مشکل ترافیکی مراسم تاسو‌عای حسینی در حال برگزاری است.

وی افزود: تنها توقف های مقطعی در مکان های مستقر هیأت ها وجود داشت که بیشترین تلاش پلیس امروز برای ایجاد فضای لازم جهت تردد هیأت ها و ارائه تمهیدات ترافیکی ویژه در محورهای اصلی و بزرگراههای برگزاری مراسم عزاداری است.

سردار رحیمی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی از ساعت 5 بعد از ظهر امروز بیان داشت: در راستای تسهیل تردد هیأت های عزاداری از 5 بعد از ظهر امروز تمهیدات ترافیکی شامل محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی و بزرگراههای برگزاری مراسم عزاداری اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطر نشان کرد : همچنین پلیس برای برگزاری مراسم عاشورا نیز از ساعت 8 صبح فردا و تا 14 بعد از ظهر تمهیدات ویژه و محدودیتهای ترافیکی اعمال خواهد کرد و در پی آن برای برگزاری شام غریبان از ساعت 17 تا 23 فردا در محل بر گزاری هیأت های بزرگ عزاداری تسهیلات ترافیکی با حضور پلیس ارائه خواهد شد.

برچسب ها: مراسم ، عزداری ، محدودیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار