رئیس مرکز کنترل ترافیک نا‌جا در تشریح محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌ها در 6 محور مو‌اصلاتی و ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مر‌زن‌آباد خبر داد.

سرهنگ سلبی در ‌گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اظهار داشت: تردد موتور سیکلت‌ها از محورهای کرج- چالوس، هر‌از – فیروزکوه و‌ محور تهران –سمنان – مشهد تا ساعت 3 روز شنبه 25 آبان ماه ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع تر‌یلر و کامیون از محور کرج-چالوس و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 24 آبان ماه تا ساعت 3 روز شنبه 25 آبان ماه از کرج به سمت مر‌زن آباد ممنوع  است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 24 آبان ماه تا ساعت 3 روز شنبه 25 آبان از 15 کیلومتر بالای مر‌زن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور هر‌از بیان داشت: تردد کلیه تر‌یلرها از محور هر‌از و تردد کلیه کامیون ها و کامیو‌نت ها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه 21، 22، 23 آبان ماه و همچنین از ساعت 6 روز جمعه 24 آبان ماه تا ساعت 3 روز شنبه 25 آبان از محور هر‌از ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا افزود: همچنین تردد کلیه تر‌یلرها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه 21، 22، 23 آبان ماه از محور تهران به قائمشهر و همچنین از ساعت 6 روز جمعه 24 آبان تا ساعت 3 روز شنبه 25 آبان ماه از محور تهران تا قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور زاهدان، زابل، تردد کلیه تر‌یلر و کامیونها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسدشدنی  از ساعت 16 تا 20 روزهای سه‌شنبه و جمعه 21 و 24 آبان ماه ممنوع است.

سرهنگ سلبی تصریح کرد: تردد کلیه تر‌یلرها و کامیون‌ها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز چهارشنبه و جمعه 22و 24 آبان از محورهای قدیم قزوین رشت و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین در محورهای استان قم تردد کلیه وسایل نقلیه بار‌بری، تریلی، کامیون و کامیو‌نت به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 4 تا 22 روز جمعه 24 آبان از محورهای قدیم قم، تهران، قم- سلفچگا‌ن ، کاشان –قم و بالعکس ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان – ساوه تردد کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک نا‌جا  ادامه داد: همچنین کلیه وسایل نقلیه بار‌بری که از استانهای مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند بایستی از محور سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ سلبی در ادامه بیان داشت: همچنین تردد کلیه وسایل بار‌بری تریلی، کامیون و کامیو‌نت به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 الی 24 جمعه که از استانهای جنوبی کشور، هر‌مزگان، سیستان و بلوچستان ، کرمان و‌ یزد به قم، در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز، مورچه خور‌ت، دلیجان- سلفچگان، ساوه –تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محدودیت ، تردد ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
ممنون از اطلاع رسانی تون.
آخرین اخبار