امروز فعالیت سامانه بارشی محدود به نیمه شرقی کشور است وهمچنین علاوه بر نیمه شرقی در بقیه کلان شهرهای کشور شرایط برای تهویه آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوا فراهم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"پنجشنبه 23 آبان ماه 92" فعالیت سامانه بارشی محدود به نیمه شرقی کشور است وهمچنین علاوه بر نیمه شرقی  در بقیه کلان شهرهای کشور شرایط برای تهویه آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوا فراهم است.
براساس این گزارش، اوایل امروز در شمال بوشهر و غرب فارس، بارش باران با رعدوبرق از شدت بیشتری برخوردار است، از این رو آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق دور از انتظار نیست.


شایان ذکر است، طی امروز و فردا در برخی نقاط استان های هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب شرق استان فارس بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار است، بنابراین آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است، از عصر جمعه و طی روز شنبه بارش باران در استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران تشدید می شود که می تواند سبب آب گرفتگی معابر عمومی شود و در این مدت در مناطق مرتفع استانهای فوق به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده ای نیز دور از انتظار نیست.


گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، ابری و بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در بعدازظهر کاهش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 17 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر  خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار