اصغری گفت: آسمان استان تهران ابری و احتمال بارش باران بسیار زیاد است.

اصغری، کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران در ایام سوگواری گفت: فردا"چهارشنبه 22 آبان ماه 92" روز "تاسوعا" وضعیت آب و هوای استان تهران نیمه ابری و بتدریج افزایش ابر و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود از این رو فردا در تهران احتمال بارندگی زیاد است.

وی افزود: روز "پنجشنبه 23 آبان ماه 92" روز "عاشورا" آب و هوای تهران نیمه ابری و بارش پراکنده و گاهی وزش باد و همچنین از بعدازظهر کاهش ابر دیده می شود و روز "جمعه 24 آبان ماه 92" نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.


کارشناس هواشناسی با اشاره به بیشترین بارش ها در استان های کشور طی ایام سوگواری، گفت: روز چهارشنبه در برخی نقاط استان های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و از اواخر چهارشنبه و اوایل پنج شنبه در شمال بوشهر و غرب فارس، بارش باران با رعد و برق از شدت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: طی روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی نقاط استان های هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب شرق استان فارس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار است، بنابراین آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق طی این مدت دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار