امروز در کلان شهرهای تهران، البرز و اراک و سپس در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه علاوه بر مناطق فوق در بقیه کلان شهرهای کشور شرایط برای تهویه آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوا فراهم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 21 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز موقتا از فعالیت سامانه بارشی که در نیمه غربی کشور فعال بود کاسته می شود و از بعدازظهر همین روز بر پوشش ابر در جنوب غرب افزوده می شود و رگبار و رعد و برق در پاره ای از نقاط این منطقه انتظار می رود.

براساس این گزارش، فردا برفعالیت این سامانه افزوده می شود و بارش عمدتا در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، البرز غربی و سواحل شمال کشور است.


شایان ذکر است، امروز در کلان شهرهای تهران، البرز و اراک و سپس در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه علاوه بر مناطق فوق در بقیه کلان شهرهای کشور شرایط برای تهویه آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوا فراهم است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 22 درجه و در کمترین حالت به 12 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 19 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، سرما ، کیفیت هوا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار