مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: افتتاحیه دبیر خانه موضوعی محیط زیست جشنواره مشکات در آبان ماه سال جاری درمنطقه یک کلید خورد و این دبیر خانه تا 30 آذر ماه از طریق سراهای محلات و مدارس تحت پوشش شهردار مدرسه آماده دریافت آثار شهروندان است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این افتتاحیه، با صحبتهای معاون اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و قائم مقام و معاون تحقیق و توسعه ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران را حضور در شهرداری منطقه یک انجام شد.

علوی معاون اداره کل  آموزشهای شهروندی شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه دبیر خانه موضوعی محیط زیست جشنواره مشکات اظهار داشت: در سال گذشته محور محیط زیست در جشنواره مشکات جزو موفقترین محورها بود و این نشان داد که یکی از دغدغه های شهروندان، محیط زیست و معضلات پیرامون آن است.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش احترام به خود و دیگران استفاده بهینه از امکانات موجود کمک به وضعیت شهر تقسیم بندی شده است که باهمکاری سه معاونت اجتماعی و فرهنگی حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری در حال برگزاری است.

علوی تصریح کرد: دبیر خانه موضوعی جشنواره مشکات متشکل از شهردار منطقه به عنوان رئیس دبیر خانه مو ضوعی معاون اجتماعی و فرهنگی به عنوان جانشین و مدیر اداره آموزشهای شهروندی به عنوان مدیر اجرایی مستقر در هر یک از مناطق 12 گانه تخصصی منتخب است که با هماهنگی ستاد تخصصی امور اجرایی جشنواره را در مناطق 22 گانه شهر تهران بر عهده دارد.

امیر حسین جعفری قائم مقام و معاون تحقیق و توسعه ستاد محیط زیست و  توسعه پایدار شهر تهران نیز خاطر نشان کرد: جشنواره مشکات رد محور محیط زیست با دو موضوع مهم رفتارهای زیست محیطی شهروندان و آلودگی هوا ، نقش مهمی در کاهش این معضلات دارد و سعی بر این است که قدمی موثر برداشته شود و آن بحث آموزشی در آثار شهروندان است.

جعفری در پایان گفت: این محور باید بحث آموزشی را برای شهروندان مهیا کند تا دقیقتر و متفکرانه تر روی موضوعات محیط زیستی تمرکز کنند و این پتانسیل را برای مدیران شهری فراهم نمایند که از حساسیت مردم به محیط زیست برای ساماندهی شهری بهره ببرند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: معاون ، مشکات ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار