مربی تیم فوتبال شهرداری جویبار گفت: تا چند روز آینده تصمیم خود را برای رفتن به تیم صبای قم یا ماندن در تیم شهرداری جویبار خواهم گرفت.

محمود فکری، مربی تیم فوتبال شهرداری جویبار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مرفاوی طی تماس تلفنی در خصوص تیم فوتبال صبای قم با من صحبت کرد تا یکی از دستیاران وی در نیم فصل دوم باشم.

وی ادامه داد: مشکلی با مرفاوی ندارم اما با توجه به تعهدات کاری که به تیم فوتبال شهرداری جویبار دارم قصد دارم در این تیم بمانم اما ممکن است نظرم تغییر کند.

وی تصریح کرد: پیشنهادهای بهتری نیز از سوی چند باشگاه لیگ برتری به من شده است اما قبول نکردم به دلیل اینکه نسبت به اهالی شهر جویبار تعهد داشتم.

فکری در خصوص صحبت های بیات افزود: من هیچ وقت با بیات مشکل نداشتم و ندارم اگر کشوری فرد هم این موضوع را مطرح کرده است از اصل مطلب بی خبر بوده است، بیات می خواست در اردو حضور نداشته باشد که مرفاوی به وی گفت که می تواند برود.

وی ادامه داد: بیات به مربی بدنساز و رضا محتشم که مربی گلر ما بود گفته بود اگر قرار نیست در ترکیب اصلی باشم بهتر است بروم که این موضوع به گوش مرفاوی رسید که وی از صحبت این بازیکن ناراحت شد.

فکری افزود: من فکر می کنم کسی با این بازیکن مشکل خاصی ندارد. اکنون نیز که فصل جدید آغاز می شود مطمئن هستم هر بازیکنی که کارش را به طور جدی و منظم پیگیری کند مشکلی با کادر فنی و باشگاه پیدا نخواهد کرد.

فکری خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده تصمیم خود را برای رفتن به تیم صبای قم یا ماندن در تیم شهرداری جویبار خواهم گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: صبای قم ، شهرداری ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار