پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با توجه به بازی استقلال گفت: آسیایی که گذراند شرایط خوبی دارد تنها نگرانی اش فقط نبود خسرو حیدری می تواند باشد.

 محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال درحال حاضر با توجه به بازی خوبی که در مقابل بوریرام انجام داد هم از لحاظ بدنی وهم از لحاظ روحی از آمادگی لازم برخوردار است اما نبود خسرو حیدری در این رقابت  و بازیکنانی که اخطار دارند می تواند کمی نگران کننده باشد اما امیدواریم که بازی خوبی را مقابل اف سی سئول انجام دهد و با امتیاز به ایران برگردد.

وی در ادامه گفت:  اینکه این بازی ها جام حذفی است و بازی برگشتی هم وجود دارد استقلال می تواند با خیال راحت تری بازی کند و هر چه بسته تر بازی کند و فضاها را از حریف بگیرد می تواند بازی خوبی انجام دهد. 

فکری در ادامه افزود:  هر چقدر که از بازی بگذرد تیم حریف نظم دفاعی خود را از دست می دهد و اگر استقلال بتواند با برنامه بازی کند و از ضد حملات استفاده کند می تواند هم گل بزند و هم با امتیاز برگرد  اما به هر حال تیم اف سی سئول  هم می آید به زمین که کار را تمام کند.

وی در رابطه با تیم اف سی سئول  کره گفت: فوتبال کره بسیار شرایط خوبی را دارند واز فوتبال سرعتی خوبی برخوردار هستند و از طرفی هم تمام مشکلات این تیم و بازیکنان  خوب هستند و بهترین شرایط را دارند واز طرف دیگر هم استقلال تیمی است که بتوان آن را به راحتی شکست داد و این بازی برای هر دو تیم بازی سختی است.

 اما به هر حال  امیدواریم که استقلال بتواند حداقل مساوی را در کره بگیرد و اگر با گل بتواند این نتیجه را بگیرد که خیلی بهتر است./آق
برچسب ها: فکری ، حیدری ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار