دیدار پایانی تیم اعزامی ایران به مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا روز 22 آبان مقابل الاهلی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابتهای هندبال جام باشگاه‌های آسیا هم اکنون در قطر در حال پیگیری است و تیم ثامن الحجج سبزوار تنها نماینده کشورمان در این مسابقات در آخرین و سومین دیدار خود چهارشنبه 22 آبان مقابل تیم الاهلی بحرین قرار میگیرد.

در ادامه گزارش آمده است حریف پایانی سبزوار تیم خوبی است و از بازیکنان مطلوبی بهره می برد و نماینده کشورمان با یک بازی عالی نخستین پیروزی خود را کسب کند.

براساس این گزارش سبزوار در نخستین دیدار خود در این رقابتها روز شنبه 18 آبان مقابل السد لبنان قرار گرفت و در نهایت و در یک رقابت تنگاتنگ 28 بر 29 به حریف خود باخت و طمع اولین شکست را چشید.

این گزارش می افزاید تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا روز دوشنبه 20 آبان به مصاف قطر رفت و در این مسابقه نیز 22 بر 32 شکست خورد تا سبزوار همچنان بدون امتیاز بماند و شانس حضور در تیم های برتر را از دست بدهد البته ناگفته نماند که تیم قطری از بازیکنان طراز اول اروپایی استفاده میکند و از قدرت‌های آسیاست.

گزارش دیگری میگوید، سبزوار که دومین حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند سال گذشته به عنوان پنجمی دست یافته بود و با یک بدشانسی و یک باخت مقابل النور عربستان به این مقام رسیده بود.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود مسابقات جام باشگاههای آسیا با حضور 14 تیم 4 گروهی و با تیم های 4 و 3 تیمی آغاز شد که رفته رفته از تعداد تیم ها کم می‌شود.

انتهای پیام/ مح
برچسب ها: سبزوار ، الاهلی ، هندبال ، برتر ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار