سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: تا چه زمانی تیم شهرداری باوجود توانایی‌هایش باید تاوان بی‌تجربگی و اشتباهات داوری را بپردازد و به نتایجی که استحقاقش را دارد، نرسد.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام زمان مسابقه بازی با برتری تیم شهرداری تبریز همراه بود کنترل بازی را در دست داشتیم اما در 4 دقیقه پایانی رقابت فاکتورهای موجود دست به دست هم دادند تا راه ساری پیروز میدان شود. به سوابق و تجربه  سرمربی حریف احترام می‌گذارم اما مسئولان برای نمایش برتری یک فرد نباید زحمات تیم‌ دیگری را نادیده گیرند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز افزود: دیروز شهرداری تبریز در رقابتی شکست خورد که قضاوت آن بر عهده داورانی که برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کردند، بود. بی‌تجربگی آنها به تاثیرپذیرشان از جو هواداران منجر شد تا سوت‌ها جهت دار و به سمت میزبان زده شود. چرا باید به داورانی که توانایی کنترل بازی را ندارند و کوچکترین صدایی از جایگاه تماشاگران تمرکزشان را برهم می‌زند، اجازه‌ی قضاوت داده شود و چرا تمام این اتفاقات در رقابت‌های شهرداری تبریز می افتد.

تقی پور در ادامه بیان داشت: نام لیگ برتر گرفته‌ایم اما فاکتورهای حرفه‌ای بودن را در سالن‌ها مهیا نداریم اگر از بحث استاندارد نبودن سالن راه ساری که سال‌هاست به آن پرداخته شده بگذریم، با کمبودهای دیگری نیز رو به رو می‌شویم در جریان بازی روز گذشته حتی یک دوربین ساده وجود نداشت که از بازی فیلم بگیرد  تا در صورت اعتراض به روند بازی مدرکی در دست داشته باشیم و ما به مثال بازی‌های محلی دور هم جمع بودیم بدون حضور ناظر داوری!

نمی دانم باید چه بگویم که حق تیمم ضایع نشود اما گویا باید عادت کنیم که حقمان را دو دستی تقدیم دیگران کنیم.

انتهای پیام/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار