شبکه خبر با توجه به آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در ژنو 1772 دقیقه از وقت شبکه را به این مذاکرات مهم اختصاص داد.

 به گزارش حوزه رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه خبر، درطول  مدت برگزاری اجلاس هسته  ای ایران با گروه 1 + 5 در ژنو - این شبکه 245 خبر مکتوب را به مدت 441 دقیقه روی آنتن برد.

بنا  بر این گزارش تعداد  1242 خبر زیرنویس، همچنین تولیدو پخش 49 گزارش ویژه ومصاحبه خبری به مدت 98 دقیقه  و تولید 6 تفسیر خبر به مدت 24 دقیقه از دیگر تولیدات این شبکه بین‌المللی بود.

همچنین،  در فواصل زمانی مختلف و بنا به اهمیت برگزاری اجلاس هسته‌ای شبکه بین‌المللی خبر 25 ارتباط زنده با خبرنگار اعزامی خود به ژنو برقرار کرد که مدت زمان آن 186 دقیقه بود .

همچنین برگزاری 9 گفتگوی ویژه روز خبری، 2 برنامه 120 دقیقه ای دو نیم ساعت و 49 میان برنامه به مدت 248 دقیقه از دیگر برنامه‌های ویژه شبکه خبر در خصوص اجلاس هسته‌ای ایران با گروه پنج به علاوه یک بود.

گفتنی است؛ اجلاس هسته‌ای ایران با گروه پنج به علاوه یک روزهای 16 تا 18 آبان ماه با حضور وزیران امور خارجه 5 کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد  و آلمان با ایران در ژنو سوئیس برگزار شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.