بازار گرم اخبار رسانه ملي در اجلاس ژنو

واحدهاي خبري حوزه هاي مختلف رسانه ملي دور جديد مذاكرات ايران و گروه 1+5 را به بهترين نحو پوشش دادند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، شبكه خبر با پخش بيش از 1600 خبر و برنامه در باره اين اجلاس از 16 تا 18 آبان ركورددار پوشش همه جانبه اخبار اين اجلاس بود. اين شبكه با اعزام خبرنگار به محل اجلاس و با بهره گيري از سيستم ارسال اخبار زنده بر بستر اينترنت توانست اخبار و وقايع ژنورا در25 ارتباط زنده و تلفني مخابره كند.

بنا بر اين گزارش تعداد اخبارمكتوب ارسالي خبرنگار شبكه خبر از ژنو به تهران از مرز 245خبر به مدت 441 دقيقه گذشت. در اين ايام 49 گزارش و مصاحبه به مدت 98 دقيقه در خصوص مذاكرات تهيه شدو6 تفسير به مدت 24 دقيقه روي آنتن رفت. برنامه هاي" گفت‌وگوي روز" و" دو نيم ساعت" نيز به طور ويژه در قالب 11 برنامه به مئت 340 دقيقه به اجلاس ژنو پرداختند.

شبكه خبرعلاوه برپوشش خبري اين اجلاس با تدارك 49برنامه‌ ويژه و گفت‌وگو با كارشناسان اين حوزه به طور زنده روند مذاكرات 5+1 را نقد وبررسي كرد. 10 ميان برنامه نيز با قالب‌هاي متنوع از اين شبكه روي آنتن رفت و 1242 زير نويس نيز اخبار اين اجلاس را به لحظه به سمع و نظر مخاطبان رساند.

باشگاه خبرنگاران نيز در اين اجلاس با اعزام خبرنگار به ژنو بيش از 90 خبر مكتوب به همراه 30 عكس از اين اتفاق مهم تهيه و به تهران ارسال كرد. اين باشگاه همچنين 2 گزارش تصويري و يك ارتباط زنده تلفني نيز برقرار كرد. ارسال ده‌ها پيامك در كوتاه‌ترين زمان، از وقايع اجلاس1+5 ژنو، از ديگر فعاليت هاي اين باشگاه بود كه مخاطبانش را در جريان لحظه به لحظه اخبار اين اجلاس قرار مي‌داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار