دبیر شورای مسکن مهر سراب گفت:271 واحد مسکن مهر در شهرک گلها وجود دارد که فقط پروژه 40 واحدی مسجد جامع نسبت به سایر پروژه ها از زمانبندی عقب مانده که آن هم با پیشرفت 85 در صدی و با سرعت مناسبی در حال پیشروی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،وکیل آزاد در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مساکن مهر سراب گفت: تمام تلاشمان بر این است که تا دهه ی فجر تمام واحد ها را تحویل اعضا بدهیم و پرونده مسکن مهر تعاونی ها را کاملا ببندیم .

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب افزود: اعضا در اکثر واحدها ساکن شده اند و برخی اعضا نیز به علت بدهی و عدم تسویه حساب نتوانستند کلید واحدهایشان را دریافت کنند.

وی همچنین تصریح کرد که با قاطعیت می توان گفت تعاونی های مهر شهرستان سراب از موفقترین تعاونیهای استان می باشند .

وکیل آزاد در باره اقدامات انجام گرفته جهت محوطه سازی این مسکن ها اظهار کرد : مبلغ 37 میلیون تومان جهت محوطه سازی واحدهای مسکن مهر شهرک گلها به حساب شهرداری واریز شده تا زیر سازی و شن ریزی های لازم در این منطقه انجام شود و جهت آسفالت ریزی سعی داریم تا در هنگام افتتاح این پروژه ها هزینه آن را از طریق مسئولین افتتاح کننده فراهم کنیم , البته در صورت عدم تامین هزینه فوق با آورده و مساعدت اعضا این مسئله را حل می کنیم.

فرماندار سراب در بازدید از روند ساخت مسکن مهر گزارشی از آخرین وضعیت مساکن مهر شهرستان سراب ارائه داد .

مسعود سعادتی در گفتگو با خبرنگار ان در رابطه با آخرین وضعیت مسکن های مهر شهرک گلها گفت: معمولا هر ماه یکبار از مسکن های مهر بازدید به عمل می آوریم , از حدود 250 واحد مانده در این شهرک که در حال ساخت هست عمده واحد ها از نظر ما تمام شده هستند , فقط 40 واحد از ساختمانهای تعاونی مسجد جامع , روند ساختشان از سایر پروژه ها عقب مانده که خوشبختانه پیشرفت قابل توجهی دارند و با توجه ویژه ای که خواهیم کرد سعی خواهیم کرد تا از سایر پروژه ها زیاد عقب نمانند و این واحد ها نیز طی ماه های آینده به بهره برداری برسند و به سال بعد موکول نشوند.

سعادتی در رابطه با اقدامات انجام گرفته و نحوه محوطه سازی این مسکن ها افزود: بلافاصله بعد از اتمام کار پیمانکاران کارهای مربوط به زیر سازی و محوطه سازی انجام خواهد گرفت که هماهنگی های لازم با شهرداری و سایر ارگانهای ذیربط انجام گرفته است.

وی همچنین در مورد توقف روند ساخت مسکن های مهر گیلک آباد گفت: با توجه به تغییرات قیمتی صورت گرفته , پیمانکار طرح درخواست افزایش بیش ازحد در مبلغ قرار داد را نموده که با مخالفت مسکن و شهرسازی همراه شده چرا که در پیمان بسته شده تغییرات زیادی را ایجاد می کند بنابر این وارد بحث های حقوقی شده و احتمال دارد به خلا پیمانکار منجرشود , ولی نظر شخصی ما بر این است که وارد بحث های حقوقی نشویم چرا که موجب تاخیر در پروژه می شود , لذا رایزنی هایی را با دوطرف انجام دادیم تا با مصالحه و با تغییر در مبلغ قرارداد , البته نه به اندازه ای که به مردم فشار وارد شود بتوانیم کار را پیش ببریم .

سعادتی در پایان ضمن عرض تبریک به اعضایی که مسکن مهرشان را تحویل گرفته اند از زحمات مسئولینی که در احداث این پروژه ها همکاری لازم را داشته اند تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا مردم با همکاری دستگاه های اجرایی و مساعدت با شهرداری در جهت محوطه سازی مجتمعی آبرومند در شهرک گلها ایجاد کنند./س

برچسب ها: پرونده ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.