چاپ دوم مجموعه «رستاخیز کربلا» به همت انتشارات موسسه دارالحدیث به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجموعه هفت جلدی رستاخیز کربلا از کتاب‌هایی مانند ریحانه‌های دشت خون، روز عاشورا، پای سخن محبوب دل‌ها حسین، تا عاشورا، سلام او، عصر عاشورا و عطر گل سرخ تشکیل شده است.

مجموعه هفت جلدی رستاخیز کربلا ویژه اعضای خانواده با زبانی ساده نوشته شده و در قالبی هنری توسط موسسه علمی فرهنکی دارالحدیث به تازگی منتشر شده است.

چاپ ششم دانشنامه 14 جلدی امام حسین (ع) ویژه پژوهشگران در 2 هزار نسخه به تازگی منتشر شده است.

منشوراتی نیز برای مخاطبان مختلف تدوین و ارائه شده است و تالیفاتی که تاکنون از این قبیل منتشر شده است که بخشی از آن‌ها شامل موسوعه الامام حسین فی الکتاب و السنه و التاریخ به زبان عربی در 9 جلد، شهادت‌نامه امام حسین (ع) در 2 جلد، گزیده شهادت امام حسین (ع) در یک جلد، الصحیح من مقتل سیدالشهدا و اصحابه به زبان عربی در 2 جلد، المنتخب من موسوعه الامام الحسین (ع)، حکمت‌نامه امام حسین (ع) در 2 جلد و اطلس غدیر و عاشورا در یک جلد است.

این کتاب ویژه همه اعضای خانواده و گروه‌های سنی با پشتوانه دانشنامه 14 جلدی امام حسین (ع) به زبانی ساده، شیوا و قالبی هنرمندانه ارائه شده است.

این کتاب مجموعه‌ای از فتنه‌های عاشورا و واقعه‌های پیش و پس از آن به روایت زنان است و در متن این کتاب زن یا در جایگاه راوی یا گوینده سخن یا قهرمان موضوع است که به نحوی با امام حسین(ع) و عاشورا ارتباط پیدا می‌کند.

چاپ دوم مجموعه «رستاخیز کربلا» تالیف زهرا بابایی با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت 25 هزار تومان به همت انتشارات موسسه دارالحدیث منتشر شد./س

برچسب ها: قم ، چاپ ، دوم ، رستا ، خیز ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.