انجمن حمایت از بیمارن ام اس استان قم، با اعلام شماره حسابی برای کمک به بیماران ام اس، از مردم خیرخواه و نوع دوست قم برای ارسال کمک های خود در زمینه همیاری با بیماران ام اس تقاضای کمک کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مشکلات دارویی و افزایش بی رویه قیمت داروهای بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج و بیماران خاص چندی است که علاوه بر رنج بیماری، به دلیل هزینه های بالای دارو و درمان، عرصه زندگی را بر آنها تنگ کرده است.

این مشکلات بویژه طی دو سال اخیر در پی بی ثباتی بازار ارز و کاهش اختصاص ارز به دارو، شدت بیشتری پیدا کرده است.
متأسفانه داروهای متوقف کننده بیماری ام اس هم اکنون بسیار گران و تهیه آن برای بیماران، بسیار سخت شده است به طوریکه برخی بیماران کم درآمد و آسیب‌پذیر، عطای درمان را به لقای آن بخشیده‌اند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، داروهای کنترل کننده ام . اس که تولید داخل هستند رایگان عرضه میشود و حتی با حمایت دولت و تخصیص یارانه به داروهای خارجی، برخی مشکلات ایشان مرتفع شده است ولی تعدادی از بیماران، گرفتار مراحل شدید و زمین گیری بیماری میباشند و داروهای معمول ایرانی و خارجی بر آنها بی اثر بوده و برای پیشگیری از زمین گیر شدن ایشان لازم است داروهایی مصرف شود که ماهیانه بالغ بر هفت میلیون تومان هزینه دارد.

هموطنان و همشهریان عزیز میتوانند برای حمایت از این انجمن از طریق شماره حساب 0107314537006 بانک ملی که ویژه واریز وجوه خیرین محترم در نظر گرفته شده، از بیماران نیازمند دارو حمایت نمایند.

شماره تماس 09127514083 جهت برقراری این ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر عزیزان خیر است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.