مربی استقلال گفت: از صبح روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم.به دلیل اینکه ما برخلاف دیگر تیم‌ها که هشتم بازی دارند باید در سه آذر مقابل ملوان بازی کنیم مجبور شدیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید صالح، مربی استقلال در خصوص شروع تمرینات آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت: از صبح روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم.به دلیل اینکه ما برخلاف دیگر تیم‌ها که هشتم بازی دارند باید در سه آذر مقابل ملوان بازی کنیم مجبور شدیم تمرینات خود را زودتر از دیگر تیم‌ها آغاز کنیم و فقط دو روز تعطیلی داشته باشیم. به هر حال هدف‌مان در این تمرینات کسب آمادگی بیشتر است تا با قدرت بالاتر بتوانیم در ادامه لیگ حاضر شویم. 

 صالح در ادامه در خصوص نقل و انتقالات استقلال در نیم‌فصل دوم گفت: ما در این نقل و انتقالات  به یک پروسه زمانی نیاز داریم تا در وهله اول ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم از تیم‌های دیگر جذب کنیم. به هر حال هدف اولیه پرکردن خلاهای تیمی است تا استقلال با قدرت بتواند به کار خود ادامه دهد. 

 مربی استقلال در خصوص اینکه آیا تیم در ادامه فصل می‌تواند به موفقیت برسد، گفت: ما سال گذشته هم همین طور کار کردیم، با هر شرایط و موجودیتی که وجود داشت حرکت را از دور برگشت شروع کردیم و خوشبختانه توانستیم به قهرمانی هم برسیم. امیدوارم در فصل جدید هم بتوانیم به همین روند ادامه بدهیم تا در نهایت از عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع کنیم.

صالح در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند از سد ملوان بگذرد و خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به عنوان قهرمانی در نیم‌‌فصل هم دست پیدا کنیم. اگر بتوانیم ملوان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهیم قهرمان نیم‌فصل می‌‌شویم. با توجه به اینکه خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده تا این دیدار مصدومیت‌شان رفع می‌شود و برخلاف بازی‌های قبل با کمبود بازیکن مواجه نیستیم من احساس می‌کنم می‌توانیم یک بازی خوب را مقابل ملوان به نمایش بگذاریم تا ان‌شاءا... صدرنشینی در نیم‌فصل اول را متعلق به خود کنیم.

برچسب ها: صالح ، استقلال ، مربی ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار