مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم مستحق عبور از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم اما متاسفانه استقلال از جانب مسئولان حمایت نشد و از همین مسئله ضربه خوردیم.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: استقلال استحقاق صعود به مرحله بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا را داشت و ما این موضوع را در بازیهای دور رفت و برگشت مقابل اف-سی سئول به اثبات رساندیم،  تیمهایی را پیش از این حذف کرده بودیم که در مقایسه با تیم کره ای بسیار بالاتر بودند، اما در مقابل اف-سی سئول گل های بدی را دریافت کردیم که باعث شد کارمان سخت شود.

مربي تيم فوتبال استقلال ادامه داد: از نظر من تیم ما با وجود تمامی مشکلاتی که داشت نتایج خوبی را در آسیا گرفت هر چند یک جام قهرمانی ارزشمند را از دست دادیم اما اگر مسئولان حمایت بیشتری از استقلال می کردند بهتر از این نتیجه می گرفتیم، من اشاره ام به شخص یا مجموعه خاص نیست اما حقیقت این است که برخلاف تیمهای دیگر ما از همدلی لازم داخلی که برای قهرمانی در آسیا نیاز داشتیم، بی بهره بودیم. بهتر بود از استقلال نه فقط به اسم استقلال بلکه به این دلیل که نماینده ایران است حمایت می کردند.

وي خاطرنشان کرد: از تمامی هوادارانمان تشکر می کنم که ما را تنها نگذاشتند و به آنها می گویم که اطمینان داشته باشند بازیکنان استقلال با تمام وجود تلاش کردند که دل مردم را شاد کنند و کم نگذاشتند البته می توانستیم بیشتر بالا برویم اما تا همین جا هم خدارا شکر و اکنون دیگر ناراحتی سودی ندارد و باید روی لیگ متمرکز شویم.

همدانی در خصوص گفته های مهدی رحمتی مبنی بر بی برنامگی باشگاه در ابتدای فصل تصریح کرد: درست است که ما در اول فصل برنامه  نداشتیم اما کم کم خود را پیدا کردیم و توانستیم خود را به شرایط آرمانی برسانیم البته اتفاقات اول فصل فقط باعث شد تا تمرکز خود را از دست بدهیم، قبول دارم که این چیزها هم وجود داشت اما ما در آسیا تیمهایی را حذف کردیم که یک سر و گردن از اف-سی سئول بالاتر بودند و عبور از مرحله نیمه نهایی دور از دسترس نبود.

پايان متن/مح



برچسب ها: فوتبال ، همدانی ، مربی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار