مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور به مدیرعامل بانک ملت ،‌متن کامل بیانیه مشترک وزرای خارجه ایران و ژاپن ، وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس فراخوانده شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

متقی:‌ غنی‌سازی 20 درصد، علت اصلی همه تحریم‌هاست / ایزدی: حرکت فرانسه بدون هماهنگی با اوباما نبوده است + فیلم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/20/1732653_966.jpg

 یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه روند مذاکرات ایران و 1+5 به صورت فرسایشی شکل گرفت گفت: تیم مذاکره‌کننده ایرانی در این دوره از مذاکرات به صورت تکنیکی عمل کرد.

اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تعیین شدند/ ارائه گزارش عملکرد 100 تا دوهفته دیگر رئیس دفتر رئیس‌جمهور از انتخاب اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خبر داد.

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور به مدیرعامل بانک ملت
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور در نامه‌ای به مدیرعامل بانک ملت اعتراض خود را نسبت به عدم رعایت حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها از سوي اين بانک اعلام کردند.

افضلی‌فرد: تاکنون سندی که دال بر تخلف "بابک زنجانی" باشد، اثبات نشده است
 سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص آخرین اخبار از "بابک زنجانی" گفت: تاکنون سندی که دال بر تخلف "بابک زنجانی" باشد، اثبات نشده است.

آمانو وارد سازمان‌ انرژی‌ اتمی شد

لحظاتی پیش آمانو وارد سازمان انرژی اتمی شد و تا دقایقی دیگر با علی‌اکبر صالحی دیدار و در نشست‌خبری با حضور اصحاب‌ رسانه شرکت می‌کند.

متن کامل بیانیه مشترک وزرای خارجه ایران و ژاپن
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ژاپن در پایان سفر رسمی فومیو کیشیدا وزیر امور خارجه ژاپن به تهران بیانیه مشترکی را صادر کردند.

سرنوشت مذاکرات ژنو به حقانيت ايران ضربه نمي‌زند
 عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: دعوت "آمانو" بیانگر صداقت و شفافیت دولت ایران است و جهان بايد بداند که جمهوری اسلامی چيزي براي پنهان کردن ندارد برهمين اساس نيز استفاده صلح آميز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند.

یادواره 97 شهید والامقام بخش گچی شهرستان ملکشاهی را گرامی داشت

 علی لاریجانی؛‌رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی یادواره 97 شهید والامقام بخش گچی شهرستان ملکشاهی استان ایلام را گرامی داشت.

طرفهای غربی در ژنو رسما تمامی حقوق مسلم ملت ایران را به رسمیت شناختند

 وزیر کشور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در ژنو گفت: طرفهای غربی در مذاکرات اخیر هسته‌ای، رسما تمامی حقوق مسلم ملت ایران را به رسمیت شناختند و این از آثار با برکت حضور توام با بصیریت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس فراخوانده شد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/20/1734180_793.jpg

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از احضار "نعمت‌زاده"، وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

بیانیه مشترک همکاری بین صالحی و آمانو امضا شد
لحظاتی پیش یوکیا آمانو و علی‌اکبر صالحی بیانیه مشترکی را به امضا رساندند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار