وزیر کشور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در ژنو گفت: طرفهای غربی در مذاکرات اخیر هسته‌ای، رسما تمامی حقوق مسلم ملت ایران را به رسمیت شناختند و این از آثار با برکت حضور توام با بصیریت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار چهار محال و بختیاری، انتخاب صحیح و درست مردم در انتخابات ریاست جمهوری را حاکی از لطف خدا و بصیرت مردم در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

رحمانی فضلی گفت: مردم با وجود مشکلات و کارشکنی دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری با حضور آگاهانه، هوشمندانه و با شکوه خود، رأی به تغییر اساسی در نگرشها و رویکردها دادند.

وزیر کشور  با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در ژنو افزود: طرفهای غربی در مذاکرات اخیر هسته‌ای، رسما تمامی حقوق مسلم ملت ایران را به رسمیت شناختند و این از آثار با برکت حضور توام با بصیریت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: استانداران در انتخاب همکاران خود باید شاخص های اعتدال، کارآمدی، تجربه ، اهل تعامل و پاکدستی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار