نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی حمایت از ایجاد طرح های اشتغالزا را از اولویت مجلس و دولت برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان در این نشست پس از استماع نکته نظرات شهروندان اهری در خصوص توسعه شهرستان اهر و مسائل و مشکلات موجود گفت: انتظار دارم مردم و مسئولین در کنار هم با وحدت و همدلی بدون توجه به حاشیه سازان که سعی در ایجاد اختلاف و بدبینی و فاصله بین مردم و منتخب خود دارند تأکید کرد: اینجانب به پشتیبانی مردم تلاش خواهیم کرد مشکلات شهرمان را یکی پس از دیگری حل نمائیم.

فلاحی باباجان گفت: توسعه همه جانبه شهرستانهای اهر و هریس از اهداف اصلی اینجانب بوده و دراین راستا از اولین روز آغاز حضور در مجلس تلاش خود را در جهت تحقق مطالبات مردم در خصوص اشتغال، عمران و توسعه شهرستان های اهر و هریس بکار گرفته ام.

وی، تأکید کرد: متأسفانه زلزله سال گذشته باعث شد که نوان و نیروی حقیر و سایر مسئولان شهرستان به بحث بازسازی زلزله اختصاص یابد و کارهای دیگر تحت الشعاع آنها قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص جاده اهر تبریز گفت: با تمام توان تلاش داریم تا در عملیات اجرایی جاده بزرگراه اهر - تبریز تسریع گردد که متأسفانه به علت کمبود اعتبارات و عدم تخصیص به موقع اعتبارات از رشد قابل توجهی در اجرا برخوردار نشود.

این نماینده مجلس در بحث اشتغال نیز اهتمام جدی داریم تا با تعامل مثبت و پیگیری مداوم طرح های در دست اجرای بخش خصوصی از جمله قند قانع، بسته بندی، سورتینگ سردخانه، کارخانه تولید آهن و میلگرد فولادی، مس انجرد و سایر طرح های اشتغالزا شاهد جهش عظیم در امر اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان اهر باشیم.

عباس فلاحی باباجان راه اندازی دانشکده پرستاری، ارتقاء دانشکده کشاورزی، تأمین اعتبار برای ساختمان این دانشکده، اخذ مجوز بیمارستان 50 تختخوابی برای بخش خصوصی دراهر، اخذ مجوز برای سالن ورزش های رزمی اهر و سالن ورزشی سرند خواجه و پیگیری برای اختصاص اعتبار برای مجموعه 5 هزار نفری اهر، ارتقاء و تجهیز بیمارستان اهر و توسعه مراکز درمانی اهر و هریس ، ایجاد کلنیک توسط بخش خصوصی و اخذ مجوز برای بیمارستان 64 تختخوابی هریس تأمین اعتبار برای زیر ساختهای لازم در روستاها را از کارهای انجام شده برشمرد و افزود: انتظار دارم با وحدت و همدلی مردم و مسئولین در کنار منتخب خود در مجلس گامهای عملی در پیشرفت و توسعه شهرمان قدم برداریم.

نشست مردمی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت رقیه محله خانکندی اهر برگزار شد./س

 

برچسب ها: حمایت ، ایجاد ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.