مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی، با حضور جمعی از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری، در مراسم بزرگداشت مرحوم عسگراولادی از وی، به عنوان انسان مبارز و مومن یاد کرد که در دوران رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تبعیت از رهبر و حمایت از نظام جمهوری اسلامی پیشتاز بود.
ابوالقاسم رستگار گفت: مرحوم عسگراولادی از وفاداران به امام خمینی (ره) بود که سختی ها و مشقت های زندان، هرگز او را از مسیری که انتخاب کرد منحرف نساخت.
وی افزود: مرحوم عسگراولادی از سال های قبل از انقلاب جزو معتمدان امام راحل در دریافت وجوهات شرعی بود و پس از پیروزی انقلاب نیز برای رسیدگی به وضعیت محرومان از امام خمینی (ره) حکم دریافت کرد و در دوران حیات خود، در کسوت نماینده مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی (ره)، به محرومان خدمت کرد.
مراسم بزرگداشت عسگراولادی، به همت دفتر استانی حزب موتلفه اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برگزار شد.
حبیب الله عسگر اولادی، از بنیانگذاران و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی چهاردهم آبان ماه در بیمارستان دی تهران دعوت حق را لبیک گفت.
مرحوم عسگراولادی، با حکم امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب شد، وی علاوه بر ریاست شورای مرکزی کمیته امداد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.