استاندار كرمانشاه از افتتاح سد مخزني تنگ حمام سرپل ذهاب با حضور وزير نيرو طي دو هفته آينده خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمياد در جلسه بررسي آخرين وضعيت اجراي سدهاي در دست احداث استان که در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد،گفت: با توجه به اينكه استان كرمانشاه از جمله استان هاي مستعد و پر ظرفيت در حوزه سدسازي است لذا تلاش و كوشش مسئولين امر استان در جهت استفاده بهينه از منابع آبي و همچنين مهار آب هاي سطحي امري ضروري و مهم قلمداد مي شود.

وي با اشاره به سدهاي در دست احداث استان، افزود: كليه سياست هاي راهبردي مديريت استان در حوزه سد سازي و حوزه هاي آب ريز قطعا با اولويت و نگاه به منافع ملي و منطقه ترسيم خواهد شد.

دمياد در ادامه سخنان خود بر بهره برداري از حوزه هاي آب ريز سدها در داخل كشور تاكيد و تصريح كرد: استفاده صحيح و علمي از منابع آبي در صورتي اثر بخش است كه با هدف استفاده و بهره برداري كامل از آب هاي سطحي مورد توجه قرار گيرد لذا  بايد با اجراي برنامه هاي راهبردي از آب هاي زير زميني به عنوان گنجينه اي حياتي محافظت وصيانت نمائيم.

استاندار كرمانشاه همچنين بر اجراي كامل سدهاي با پيشرفت اجرايي بالا تاكيد و اضافه كرد: مسئولين عمراني و مجريان ذيربط بايد در پيشبرد و اتمام پروژه هاي نيمه تمام، پيشرفت اجرايي پروژه هاي نزديك به بهره برداراي را جزء اولويت هاي كاري خود قلمداد نمايند.

دمياد همچنين از افتتاح سد مخزني تنگ حمام سرپل ذهاب با حضور وزير نيرو طي دو هفته آينده خبرداد و گفت:  طي سفري كه وزير نيرو به استان كرمانشاه خواهند داشت مشكلات و موانع پيشرفت پروژه هاي مهمي از قبيل ساماندهي پروژه آبشوران، مشكلات منابع آب شرب شهرستان هاي كرمانشاه ،پاوه و سنقر مورد بررسي قرار خواهد گرفت./ب

 

برچسب ها: افتتاح ، سد ، مخزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.