پایگاه جامع اطلاع رسانی صدا وسیما اعلام کرد؛

سنگ تمام باشگاه خبرنگاران براي پوشش اجلاس ژنو

تیم تحریریه باشگاه خبرنگاران با پوشش 198 خبر، گزارش خبری، اخبار پوشش داده شده در رسانه‌های غربی و همچنین ضمن مخابره اخبار لحظه به لحظه، اخبار کوتاه پیامکی برای مخاطبان ارسال می‌کرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در آخرین دور مذاکرات ایران و 1+5 که در تاریخ 16 تا 19 آبان‌ماه در ژنو برگزار شد، باشگاه خبرنگاران با اعزام خبرنگار خود به محل مذاکرات آخرین تحولات و خبرهای مذاکرات صورت گرفته بین نمایندگان ایران و 1+5 را مخابره می‌کرد.

در این میان تیم تحریریه باشگاه خبرنگاران با پوشش 198 خبر ، گزارش خبری، اخبار پوشش داده شده در رسانه‌های غربی و همچنین ضمن مخابره اخبار لحظه به لحظه، اخبار کوتاه پیامکی را نیز برای مخاطبان ارسال می‌کرد.

پوشش اخبار لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران از مذاکرات ژنو و نوع خبر کار شده که به صورت لحظه به لحظه بروزرسانی می‌شد ، نیاز هر مخاطب و کاربری را برای دسترسی به آخرین اخبار ژنو سهل و آسان کرده بود.

باشگاه خبرنگاران هم‌چنين 2 گزارش تصويري و يك ارتباط زنده تلفني نيز برقرار كرد. ارسال 112 پيامك در كوتاه‌ترين زمان، از وقايع اجلاس1+5 ژنو، از ديگر فعاليت‌هاي باشگاه خبرنگاران بود كه مخاطبانش را در جريان لحظه به لحظه اخبار اين اجلاس قرار مي‌داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۶:۲۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
خسته نباشید
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۱۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
سلام.ممنون از تلاش فراوانتان.چگونه میتوانم اخبار پیامکی شمارادریافت کنم؟
آخرین اخبار