اتحاديه ناشران قرآني سراسر كشور به مناسبت بيست و يكمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران كتاب هاي حوزه قرآن و عترت را با 20 درصد تخفيف ارائه مي كند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني بيست و يكمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، ناشران عضو اتحاديه ناشران قرآني سراسر كشور به مناسبت فرارسيدن ايام هفته كتاب با نصب پوسترهاي اين هفته با آرم اتحاديه در فروشگاه هاي خود كتاب هاي حوزه قرآن و عترت را با 20 درصد تخفيف مي فروشند.
 
هم چنين اين اتحاديه كتاب هايي را نيز براي تجهيز كتابخانه هاي تخصصي قرآن و عترت اهدا مي كند. بر اين اساس حدود 100 جلد كتاب از نسخه هاي اهدايي ناشران عضو و يا كتاب هاي خريداري شده از سوي اتحاديه به هر كتابخانه تخصصي اهدا مي شود.
 
حضور در برنامه اهداي كتاب با اهداي كتاب هاي تخصصي حوزه قرآن و عترت و ارسال پيامك عنوان و پيام هر روز از ايام هفته كتاب در كنار برگزاري مراسم تجليل از ناشران، ‌پژوهشگران و كتاب فروشان فعال حوزه قرآن و عترت از ديگر برنامه هاي اتحاديه به مناسبت اين ايام خواهد بود.
 
بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از بیست و پنجم آبان ماه تا دوم آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار