دکتر پیوندی با اشاره به این که دانشگاه محل کار سیاسی است ولی محل سیاسی کاری نیست گفت: بلکه محل انتقاد و ارائه راهکار و پیشنهاد است. امیدواریم در این مدت در جهت اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ؛دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شهید بهشتی در مراسم افتتاح دفتر انجمن اسلامی دانشگاه گفت:پایه و اساس انجمن اسلامی پیش از انقلاب گذاشته شد و پس از آن نیز در جهت حفظ و استحکام نظام فعالیت کرده است.

دانشگاه دارای ابعاد مختلف پژوهشی، بهداشتی، فرهنگی و... است اما مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باعث پویایی محیط دانشگاه می شود و دانشجویان در این میان مهم ترین بازوهای دانشگاه می باشند که به همین سبب از فعالیت
دانشجویان در این زمینه ها خوشحال می‌شویم .

وی در افزود: همیشه عنوان کرده ام که دانشگاه محل کار سیاسی است ولی محل سیاسی کاری نیست بلکه محل انتقاد و ارائه راهکار و پیشنهاد است.امیدواریم در این مدت در جهت اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

رئیس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دانشگاه باید به همه تشکل ها و کانون ها بها و قدرت دهیم زیرا پس از ۲۴ خردادماه فضا و گفتمان جدیدی ایجاد شده است که باید همه با حفظ اصول انقلاب و خط قرمزها به خواست اکثریت احترام بگذاریم.

وی عنوان کرد: سلایق مختلف در دانشگاه خطرناک نیستند بلکه منجر به بالندگی دانشگاه می شود و اگر در چهارچوب اصول حرکت کنیم و سعه صدر داشته باشیم، می توانیم با رفاقت و همدلی کارها را به جلو ببریم. پل حرکتی ما انجمن اسلامی، تشکل ها و کانون ها هستند. به همین خاطر باید با سعه صدر و گفتمان اسلامی سعی کنیم این مسیر را هموار کنیم و در این میان دانشجویان
باید در کارهای مدیریتی و فنی به ما کمک کنند تا بتوانیم با امکانات موجود بهتر تصمیم گیری کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید یاد بگیریم سعه صدر داشته و با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار کنیم زیرا با ارتباط کلامی بسیاری از سوء تفاهم ها رفع می شود . دانشگاه محیط مناسبی برای تمرین این کارهاست و وظیفه  ما نیز این است که فضای همدلی و صداقت را برای شما فراهم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار