در بزرگراه امام علي(ع) به منظور تسريع در اتمام پروژه و راه اندازي سيستم مكانيزاسيون جمع ‌‌آوري زباله و رسيدگي به فضاي سبز در اولويت كاري اين ناحيه قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شهردار ناحيه يك افزود: ناحيه يك 204 كيلومترمربع مساحت دارد و حدود 85 هزار متر جمعيت را در خود جاي داده است به همين دليل حجم زياد بافت فرسوده جمعيتي در ناحيه وجود دارد و بايد خدمات دهي به شهروندان در زمينه‌هاي خدمات شهري، عمران و ترافيك به صورت عالي ارائه شود.
 
شهردار ناحيه يك در خصوص ساخت و سازهاي ناحيه يك بيان كرد: ساختمان هاي اين ناحيه داراي متراژ كوچك هستند و براي صدور مجوزهاي ساخت وساز با مشكلاتي از قبيل كم بودن عرض گذر معابر آن و همچنين ايجاد سد معبر مصالح مواجه‌ايم.

وي افزود ما در تلاش و كوشش هستيم كه مشكل‌هاي به وجود آمده در اين ناحيه را رفع و راه‌هاي سازنده اي را به شهروندان ارائه دهيم.

مجيدي تصريح كرد: خيابان هاي دماوند، آيت الله مدني وسبلان شريان هاي اصلي اين ناحيه است و ترافيك در آن زياد به چشم مي‌خورد.

وي يادآور شد: حوزه ترافيكي ناحيه يك اقدام به سرپوشيده كردن انهار واقع در خيابان شهيد رجبي كرده كه تا حدودي اين اقدام باعث تعريض خيابان و تسهيل تردد وسايل نقليه شده است.
 
وی ادامه داد: ما اقدام به اجراي خط كشي عابر پياده در خيابان دماوند كرديم و جمع آوري زباله ها و ضايعات و شستشو و نظافت و همچنين لايروبي انهار از كارهاي روزانه واحد خدمات شهري ناحيه يك است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: شهردار ، جمعیت ، فرسوده ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار