رئيس كانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به حرفه‌اي بودن تيم دكتر روحاني، گفت: سجادي يكي از شخصيت‌هاي برجسته كشور بوده و به اعتدالگرايي شهره است.

"غلامعلي عرب‌خدايي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رويكرد اعتدالي رئيس‌جمهوري كشورمان در تشكيل كابينه تدبير و اميد، اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه براساس اعتدالگرايي توانست الگوي معنوي خود (حجت‌الاسلام‌والمسلمين دكتر روحاني) را حمايت كند.

وي با بيان اينكه مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان مردم بهترين و بالاترين تعامل را از روز نخست با دولت يازدهم داشته‌اند، اضافه كرد: وزارت ورزش و جوانان سازماني حياتي براي كشور بوده لذا نمايندگان بايستي نسبت به راي اعتماد قدري سريعتر عمل كنند تا وزير نهايي هم وارد عرصه خدمت‌گزاري شود.

عرب‌خدايي با اشاره به پيشينه "نصرالله سجادي" وزير پيشنهادي ورزش و جوانان، تصريح كرد: وي يكي از شخصيت‌هاي برجسته كشور بوده و به اعتدالگرايي شهره است، بنابراين با توجه به سوابق اين وزير پيشنهادي، وي مي‌تواند يك تعامل سازنده  در عرصه جوانان و ورزش كشور ايجاد كند.

رئيس كانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به حرفه‌اي بودن تيم دكتر روحاني خاطرنشان كرد: انتخاب سجادي از سوي رئيس‌جمهوري كشورمان نشان‌دهنده عزم راسخ دولت است، كه از افراد متخصص و داراي حسن شهرت استفاده مي‌كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار