حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نقش قابل توجه وزیر ورزش و جوانان/ شانس بالای "سجادی" در اخذ رای اعتماد مجلس

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به نقش قابل توجه وزیر ورزش و جوانان در میان افکار عمومی، گفت: با توجه به سوابق کاری "نصرالله سجادی"، وی شانس و موقعیت بالایی برای اخذ رای اعتماد از مجلس دارد.

"محمدجواد حق‌شناس" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که سومین‌بار است از سوی دولت به مجلس معرفی شده، اظهار داشت: با توجه به سوابق کاری"نصرالله سجادی"، وی شانس و موقعیت بالایی برای اخذ رای اعتماد از مجلس دارد.
 
وی با بیان این که با شناختی که از روابط مجلس و دولت دارم بعید می‌دانم مجلس به گزینه پیشنهادی دکتر روحانی رای ندهد، افزود: این وزارت خانه برای افکار عمومی به ویژه جوانان با توجه به این که ایران باید در سال آینده در مسابقات جام جهانی فوتبال حضور داشته باشد، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین نقش وزیر این وزارتخانه قابل توجه است.

عضو حزب اعتمادملی با بیان اینکه سجادی فصل مشترک دولت قبل و دولت جدید است، خاطرنشان کرد: به طورکلی با توجه به اینکه کابینه حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر روحانی تیمی حرفه‌ای بوده و وزیر پیشنهادی خط قرمز مجلس را ندارد، این دوره رای اعتماد مجلس را اخذ خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار