استاد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران گفت: در برهه‌ای که ورزش کشور شرایط مساعدی ندارد، معرفی نصرالله سجادي به عنوان گزينه پيشنهادي وزیر ورزش و جوانان می‌تواند کمک بزرگی به ورزش کشورمان کند.

استاد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگار، درباره معرفی "نصرالله سجادی" به عنوان گزينه پيشنهادي براي تصدي وزارت ورزش و جوانان گفت: در برهه‌ای که ورزش کشور شرایط مساعدی را ندارد، معرفی ایشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان می‌تواند کمک بزرگی به ورزش کشورمان کند.
 
وی با اشاره به سوابق سجادی ادامه داد: وی استاد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است، همچنین وی دارای مدرک مدیریت ورزشی است.
 
این استاد دانشگاه به سوابق ورزشی سجادی اشاره و افزود: وی در دوران جوانی در رشته فوتبال فعالیت زيادي داشته‌ و همچنین در دولت‌‌‌هاي گذشته در سازمان ورزشی معاون بوده‌، همچنین در گذشته به مدت چهار دوره ریاست کاروان المپیک کشور را برعهده است.
 
وی همچنین معاونت آموزش و پرورش در دولت نهم و دهم را از ديگر سوابق سجادي عنوان و تصريح کرد: وي فردی میانه‌رو در سیاست است و می‌تواند به عنوان وزیر خدمات شایانی را به مردم و دولت ارائه دهد.
 
گفتنی‌است، "نصرالله سجادی" فردا یکشنبه 19 آبان‌ به عنوان وزیر پیشنهادی دکتر حسن روحاني برای گرفتن رأی اعتماد تصدي وزارت ورزش و جوانان به مجلس می‌رود.
 
 انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، وزیر ، ورزش ، جوانان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار