مربی تیم دو و میدانی نفت تهران گفت: نامه اعتراض تیم نفت تهران را به دلایل کافی به وزارت ورزش و جوانان ارائه کردیم.

محمد عاکفیان، مربی تیم دو ومیدانی نفت تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : متاسفانه فدراسیون دو ومیدانی تاکنون جواب نامه های اعتراض تیم نفت نسبت به نتیجه لیگ دو و میدانی را پیگیری نکرده است واین امر موجب شد تا به وزارت ورزش و جوانان نامه بفرستیم.

وی ادامه داد: در این نامه دلایل ما برای تبانی مسئولان تیم پیکان و مسئولان فدراسیون به طور کامل آورده شده است، تغییر ترکیب تیم پیکان پس از اعلام ترکیب نفت یکی از این دلایل است و مستندات آن نیز اختیار ما هست، از طرفی در آیین نامه مسابقات ذکر شده که هرتیم می تواند با 30 ورزشکار قرارداد ببندد ولی برای این که تعدادی از ورزشکاران بدون تیم نباشد قرار شد هر تیم با 33 ورزشکار در رقابت حاضر شود، باز هم پیکان در این مورد تخلف کرده وبا 36 ورزشکار در لیگ حاضر شد.

عاکفیان در ادامه یادآور شد: همچنین قرار بود هر تیم 7 ورزشکار ستاره دار در اختیار داشته باشد اما تیم پیکان با 9 ورزشکار ستاره دار قرارداد بست.

 مربی تیم دو و میدانی نفت تصریح کرد: فدراسیون که برای اعتراضات ما اهمیتی قائل نیستند اگر وزارت ورزش هم این مسئله را پیگیری نکند به کمیسیون ورزش مجلس اعتراض می کنیم.

عاکفیان در خصوص ادعای باشگاه پیکان برای تبانی تعدادی از ورزشکاران این تیم با تیم نفت تهران گفت: بودجه تیم در سال جاری 40 درصد کاهش داشته است ما رشد یافته دو و میدانی هستیم و حاضر نمی شویم با این حربه ها ذهن ورزشکار با یک حرکت غیر ورزشی آلوده کنیم. 7 سال است که تیم نفت قهرمان لیگ دو و میدانی بوده است و هدف این تیم از شرکت در لیگ کمک به ورزش مادر بوده است و این حضور هیچ نفعی برای مسئولان ندارد.

وی ادامه داد: وقتی تیم را بستیم به دلیل بودجه ناکافی انگیزه ای برای قهرمانی نداشتیم اما در اواسط برگزاری لیگ این تبانی ها و سوء استفاده از سمت ها را به طور کامل درک کردیم از این رو ورزشکاران با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کردند، تیم نفت هم به کسانی که رکورد بیشتری در لیگ زدند تشویقی نداد این صحبت ها به هیچ عنوان منطقی نیست و مخالف با اخلاق ورزش حرفه ای است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، دو و میدانی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار