سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: سازمان جوانان یکی از بزرگ ‏ترین سازمان ‏های جمعیت هلال احمر کشوراست.

حمید فرهادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این سازمان در زمینه‏ های مختلفی از جمله فعالیت‏های فرهنگی و مذهبی و ترویج جوانان فعالیت می ‏کند.

وی ادامه داد: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان، جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به همت واحد جوانان و امداد و نجات خود 2 طرح را در این شهرستان اجرایی کرد.

فرهادی افزود: در مرحله اول، طرح آموزش میدانی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و 300 نفر از دانشجویان در مجتمع دانشگاهی این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: در این دوره‏ های آموزش میدانی که به مدت سه ساعت به طول انجامید و به همت واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند برگزار شد، امداد و کمک‏ های اولیه و همچنین آشنایی با خودرو و وسایل نجات به حاضران آموزش داده شد.

وی ادامه داد: به مناسبت تاسیس این سازمان 2طرح را که از طریق واحد جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ارائه شده بود در سطح شهرستان و در2 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اجرایی کردیم.

فرهادی همچنین از افتتاح کانون دانشجویی دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی دماوند خبر داد و افزود: چند وقت بود که مسئول و اعضای واحد امور جوانان این جمعیت به دنبال افتتاح کانون دانشجویی دانشکده سمای دماوند بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اضافه کرد: سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که با آغاز محرم ‏الحرام مصادف شد، فرصتی بود تا به کمک مسئولان دانشکده سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، کانون دانشجویی این دانشکده در دماوند افتتاح شد.

وی ادامه داد: در انتخابات این کانون که با حضور 100 نفر از دانشجویان دانشکده سما انجام شد پنج نفر از کاندیداها عضو اصلی و2 نفر عضو علی‏ البدل شدند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.