رژیم صهیونیستی برای تخلیه اطلاعاتی اسرای فلسطینی از ماموران شاباک در پوشش زندانی استفاده می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با استفاده از مزدوران در داخل زندانها علیه اسیران فلسطینی فعالیت می کند. مسئله شهادت عرفات جرادات اسیر فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی بر اثر شکنجه ، موجب شد توجه افکار عمومی به مزدورانی جلب شود که دستگاه اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم موسوم به شاباک به آنها گنجشک می گوید. اشغالگران از این مزدوران برای جمع آوری اطلاعات از زندانیان استفاده می کند تا در بازجوئی از آنها استفاده کند. این مزدوران که خود را به عنوان نیروهای مقاومت فلسطینی معرفی می کنند به زندانیان فلسطینی نزدیک می شوند تا اسرار و اطلاعات آنها را به دست آورند.

شبکه یک تلویزیون اسرائیل در گزارشی مفصل در این خصوص روشهای عملیات این مزدوران را فاش ساخت.

یک اسیر فلسطینی سابق در این خصوص گفت: من وارد اتاق شدم و مامور شاباک از من خواست همه چیز را بگویم و از من پرسید اسلحه را از کجا آوردی و من از سخن گفتن خودداری کردم. این موضوع موجب شد من شک کنم که عده ای گنجشکها در اطراف من هستند. مامور شاباک تصور کرد که من آنها را شناسائی کرده ام. یکی از ماموران من را تهدید کرد و گفت اگر فریاد بزنی فقط ماموران شاباک صدایت را خواهند شنید. پس از آن نیز آتش سیگار را روی پوست بدن من گذاشت.
یک مامور شاباک در این خصوص گفت: اسرا چیزی برای ترسیدن ندارند زیرا ما به عنوان بازپرس در کنار آنها نمی نشینیم بلکه به عنوان اسیر نزد آنها می رویم. این مسئله موجب می شود تشویق شود و هرگونه اطلاعاتی در اختیار دارد بیان کند.

در این گزارش که از تلویزیون اسرائیل پخش شده فاش گردیده است که زندانیان فلسطینی در معرض شکنجه سخت قرار دارند و وکلا می گویند در پروندهایی که به دستگاه قضائی می رود هیچ اشاره ای به ماموران زندان نمی شود.یک وکیل در این خصوص گفت ماموران شاباک از مصونیت برخوردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار