وزیر بهداشت در جریان بازدید از بیمارستان ولیعصر تهران از تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به مشکلات بخش سلامت در دولت زیر نظر معاون اول رییس جمهور خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ دکتر سید حشن هاشمی که پیش از ظهر امروز برای بازدید از بیمارستان خیریه ولیعصر به منطقه جنوب تهران (خزانه بخارایی) رفته بود ضمن اعلام این خبر گفت: در جلسه اخیر هیأت دولت رییس جمهور ضمن تأکید بر اهمیت بخش سلامت  در کشور و اولویت بودن به این بخش در برنامه های دولت یازدهم بر عملی شدن قول هایی که در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری به مردم داده بود تأکید کرد.

وی افزود: دکتر روحانی در این جلسه بر ایجاد بیمۀ یکپارچه برای همه آحاد جامعه از جمله 10 میلیون ایرانی که بیمه ندارند نیز تأکید کرد.

وزیر بهداشت افزود: همچنین در این جلسه بر تشکیل کمیته ای زیر نظر معاون اول رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان کشور مورد بحث قرار گرفت که مفاد مصوبه آن در جلسه آینده هیأت دولت بررسی و تأیید خواهد شد.

وزیر بهداشت در جریان بازدید از بیمارستان خیریه ولیعصر بر نقش کلیدی خیران در توسعۀ بخش بهداشت و درمان کشور اشاره کرد و گفت: خیرین سال گذشته 1000 میلیارد تومان به این بخش کمک کرده اند که امیدواریم این کمک ها همچنان ادامه  داشته و توسعه یابد.

گفتنی است در این بازدید ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اسدی شهردار منطقه 16 تهران، امامی رضوی قائم مقام وزیر در امور دانشگاه ها و آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار