نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: چارچوب مذاکرات ایران در راستای منافع ملی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است و هرگز دست از این آرمان‌ها بر نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: ایران هرگز لحظه‌ای از آرمان‌ها و حقوق هسته‌ای خود دستنخواهد کشید و اجازه نخواهد داد دیگران برای این آرمان‌ها نقشه بکشند.

امام جمعه اراک با اشاره به راهبردهای ایران در مذاکرات گروه 1+5 خاطرنشان ساخت: چارچوباین مذاکرات توسط مقام معظم رهبری تدوین شده و تیم مذاکره کننده در این جبهه با هوشیاری و بینش عمیق وارد شده است.

دری ‌نجف‌آبادی تاکید کرد: چارچوب مذاکرات ایران در راستای منافع ملی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی تدوین شده است و تیم مذاکره کننده باید به درستی از این منافع دفاع کند و فریب لبخند آنها را نخورد.

وی ادامه داد: دشمن هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهد داشت، ما باید در برابر فریب لبخند دشمن و وعده و وعیدهای رنگین آنان هوشیار بوده و هوشمندانه عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خیانت‌های بسیاری را از سوی استکبار و به ویژه آمریکا با چشمان خود دیده و اعتماد به آنها ندارد.

دری ‌نجف‌آبادی با بیان اینکه نقشه‌های پلید استکبار در خاورمیانه بر تمامی ملت‌ها آشکار است، بیان داشت: اگر امروز شاهد کشتار مردم بی‌گناه در کشورهای سوریه، عراق و لبنان و دیگر کشورها هستیم به خاطر خیانت‌هایی است که استکبار در منطقه اعمال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه دولت به حل مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت: دولت اعتدال باید همت و تلاش‌ خود را برای تامین زیرساخت‌ها و افزایش بهره‌وری و افزایش کیفیت تولیدات داخلی مضاعف کند.

امام جمعه اراک همچنین ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: درس همیشگی عاشورا به تمامی ملت‌ها حق خواهی و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌ها است./س

برچسب ها: مذاکره ، اسلام ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.