این فیلم حاصل كار ادگار رايت (كارگردان و فيلم‌نامه‌نويس) و سايمون پگ (بازيگر و فيلم‌نامه‌نويس) انگليسي و در ادامه تلاش آن‌ها براي هجو گونه‌هاي محبوب سينمايي.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، پنج دوست قديمي كه هر كدام مشكلات خاص خودشان را دارند، بعد از 20 سال دوباره دور هم جمع مي‌شوند تا جشن بگيرند. ولي اوضاع طوري پيش مي‌رود كه آن‌ها ناخواسته به آخرين اميد نسل بشر براي بقا در كره زمين تبديل مي‌شوند. اما مشكل اين جاست كه نجات دنيا آخرين نگراني اين دوستان سرخوش است.

به احتمال زياد يكي از مهمترين و البته خنده دار ترين كمدي هاي امسال. حاصل كار ادگار رايت (كارگردان و فيلم نامه نويس) و سايمون پگ (بازيگر و فيلم نامه نويس) انگليسي و در ادامه تلاش آن‌ها براي هجو گونه‌هاي محبوب سينمايي. آن‌ها پيش از اين با شان مردگان (2004) گونه فيلم‌هاي زامبي و باهات فاز (2007) گونه پليسي را به سخره گرفته بودند.

دو فيلم بسيار بامزه و پر از ايده‌هاي بكر و خلاقانه. حالا و در اين فيلم پايان دنيا نوبت گونه فاجعه و آخر الزماني است كه توسط اين تيم موفق هجو شود.

البته رايت در سال 2010 فيلم اسكات پيل گريم عليه دنيا  را ساخت كه آن هم طعنه‌اي به فيلم‌هاي ابر قهرماني به حساب مي‌آمد.

خلاصه اينكه انتظار مي‌رود پايان دنيا هم فيلمي باشد در حد و اندازه‌هاي آثار گذشته رايت و پگ آن‌ها يكي از بهترين كمدي ساز‌هاي حال حاضر سينماي دنيا هستند.

بازيگران: سايمن پگ، نيك فراست، پدي كانسيدن، مارتين فريمن، رزاموند پيكي و ...

منبع: 2 ماهنامه سينما تئاتر

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.