مدیر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری و دهیاری های کشور گفت: حوزه پسماند درکشور ما نتیجه یک دانش جدید بوده که در این حوزه نیازمند دانش فنی روز دنیا نیز هستیم.



به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،مسعود احمدی در سمینار ملی مدیریت پسماند دهیاری ها و کارگاه آموزشی ملی هضم بیولوژیکی پسماند شهری که در سالن اجتماعات فرهنگ سرای کودک و آینده برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه حل معضل پسماند هیچ کشوری مانند ژاپن پیشرفت ندارد و میزان پیشرفت و توسعه آن حتی با کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست
.

مدیر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری و دهیاری های کشور گفت: برای ما جای خوشحالی دارد که دولت ژاپن و آژانس های هماهنگی این کشور پذیرفته اند که دانشمندی مانند یوشیدا در ایران باشد.

همچنین در ادامه این همایش پروفسور یوشیدا استاد دانشگاه توکیو در این مراسم اظهار کرد: این سمینار توانسته به هم زمان بودن دوره ها و ایجاد کارگاه های آموزشی و عملی ختم شده و تاثیرات زیادی را در زمینه های مختلف مدیریت پسماند داشته باشد.

یوشیدا به برگزاری این سمینار 5 روزه اشاره کرد و گفت: اگر هریک از افراد شرکت کننده در فرآیند گواهینامه، به 60 درصد سوالات در روز آزمون پاسخ دهند، در روز آخربه آن ها گواهینامه اهدامی شود.

پروفسور دانشگاه توکیو گفت: مسلما بار علمی که از این سمینار به افراد منتقل می شود، سنگین بوده و خوشبختانه به همین واسطه ارتباط مطلوبی با دولت ایران برقرارشده است.

 

برچسب ها: مدیریت ، پسماند ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.