وزارت امور خارجه آمريکا اعلام کرد با بازگشت ديپلمات‌هايش به مصر که به سبب ناآرامي‌هاي داخلي در اين کشور به واشنگتن بازگشته بودند ، موافقت کرده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري دولتي عربستان سعودي، وزارت امور خارجه آمريکا ديروز با صدور بيانيه‌اي  با اعلام اين خبر افزود به جز کنسولگري اين کشور در  شهر اسکندريه ، باقي ديپلماتهايش را به مصر باز مي‌گرداند . در بخشي از اين بيانيه تاکيد شده وزارت امور خارجه همچنان به اتباع آمريکا درباره سفر به مصر هشدار مي‌دهد و به آنها به شکل جدي نصيحت مي‌کند به سبب ادامه ناآرامي‌هاي سياسي و اجتماعي مصر جز در مواقع ضروري به اين کشور سفر نکنند .
 وزارت امور خارجه آمريکا در ادامه بيانيه خود با اشاره به دلايل فراخوان ديپلمات‌هاي آمريکايي از مصر خاطر نشان کرده پس از ارزيابي اوضاع امنيتي کنوني در مصر ، وزارت امور خارجه تصميم گرفت کارمندان سفارت خود در قاهره و ديپلماتهايش به جز کارمندان کنسولگري آمريکا در شهر اسکندريه را به محل ماموريت خود در مصر بازگرداند . وزارت امور خارجه آمريکا در ادامه  از آمريکاييهايي که تصميم دارند در مصر باقي بمانند درخواست کرده است به نظم و مقررات محلي و داخلي در اين کشور پايبند باشند و براي آگاهي از جديدترين تحولات و رخدادهاي اين کشور دائما اخبار و اطلاعات را دنبال کنند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار