"يورگن تودن هوفر" كارشناس مسائل سياسي و رسانه اي گفت: بجاي مرسي ، عبدالفتاح السيسي بايد در قفس قرار بگيرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "يورگن تودن هوفر" كارشناس مسائل سياسي و رسانه اي آلماني گفت :  فرمانده كودتاي نظامي در مصر ، عبدالفتاح السيسي بايد بجاي مرسي رئيس جمهور منتخب مصر در قفس اتهام قرار گيرد .

"تودن هوفر" كه  قبلا رئيس كميته ي تسليحاتي پارلمان آلمان بوده است در بيانيه اي كه آن را در شبكه اجتماعي فيسبوك قرار داده گفته : اتهام كشتار به مرسي حكايت از وضعيت وارونه در مصر دارد ، چرا كه رئيس جمهور مصر كه بواسطه ي كودتا بركنار شد ، پيوسته زير دستان خود  را به صلح و دوري از خشونت در اعتراضات دعوت مي كرد.

وي اضافه كرد : آنچه كه در اين روزها در قاهره  مي گذرد قانون زورگويان را به نمايش مي گذارد و تناسبي با عدالت ندارد. و آنچه كه سيسي بعد از كودتا مرتكب شده از آنچه كه مبارك از تعدي هاي وحشي گرانه انجام داده بود هم بيشتر است.

"تودن هوفر" همچنين گفت : بقاياي نظام مبارك دستگاه قضايي و سران ارتش را به دست گرفته اند و حاضر به كناره گيري از آن نيستند ، و از روز اول بعد از سقوط مبارك به دنبال تدارك كودتايشان براي از بين بردن انقلاب مردم در ميدان التحرير بوده اند.

ويد انتها خاطرنشان کرد: تنها راه رهايي مصر از اين روش خونبار كه  در اثر درگيري ها بدان رسيده ، اين است كه بين مرسي و عبدالفتاح السيسي انتخابات برگزار شود.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار