تكواندوكار ملي پوش تيم حفاري گفت: حضور يوسف كرمي در تمرينات تيم ملي انگيزه‌ام را بيشتر مي‌كند.

فرزاد عبدالهي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص غيبتش در هفته نخست ليگ برتر تكواندو عنوان كرد: به خاطر آسيب ديدگي روي پايم قرار بود در هفته‌ اول مسابقات ليگ برتر بازي نكنم اما در حاليكه مسابقات يكشنبه 12 آبان برگزار مي شد، سه شنبه هفته قبل از آن باشگاه با من تماس گرفت که بايد بازي كنم.

تکواندوکار ملی پوش تیم حفاری افزود: بعد از تماس مسئولان شروع به وزن كم كردن كردم و روز وزن كشي كه يك روز قبل از مسابقات بود، يك و نيم كيلوگرم اضافه وزن داشتم و با يك ساعت زمان، خود را آماده كردم اما هنگام وزن كشي با صد گرم اضافه وزن مواجه شدم  بنابراين اجازه حضور در هفته اول مسابقات را پيدا نكردم.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به دلخوري‌هاي به وجود آمده، باز هم با تيم حفاري قراردادش را تمديد كرده، گفت: بحث خاصي نبود و آشتي كرديم. در واقع فردي در اين ميان اخبار نادرستي را رد و بدل مي‌كرد كه باعث ناراحتي دو طرف شده بود.

عبدالهي تصريح كرد: سال آخري است كه در تيم حفاري هستم. چون حفاري تيم خوبي است، دوست دارم نتيجه بگيرد. شايد به خاطر نتيجه نگرفتن در مسابقات قبلي يا به هر دليل ديگري پرداخت‌ها به تأخير افتاد اما در حفاري راحتم و فكر مي‌كنم شرايطم بهتر از ساير تيم ها باشد بنابراين قراردادم را براي يك سال ديگر تمديد كردم و ماندني شدم.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.