مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس گفت: سرمربی ماهشهر را نمی شناسم و با توجه به برخوردهایش حتی مطمئن نیستم مدرک مربیگری داشته باشد.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل 2 باخت متوالی در هفته های گذشته تیم ماهان تندیس ترسیده و اعتماد به نفس خود را از دست داده به همین دلیل مقابل ماهشهر با هراس بازی کردند و اجازه استفاده رقیب از هر 4 موقعیت را به حریف دادند اما در پایان تفکرات کادر فنی را در بازی اجرا کردند تا امتیاز بازی را از آن خود کنند.

وضعیت نامطلوب ماهان به دست فراموشی سپرده می شود و پس از نیم فصل عملکرد مان متفاوت خواهد بود. در حال حاضر کمبود 2مهره، تیم را آزار می دهد و دروازه بان نیز نمایش قابل قبولی نداشته که بدون شک در دواران نقل و انتقالات نیم فصل 2 بازیکن تأثیرگذار در لیست قرار می گیرند تا ماهان به جایگاهی که در حد توانایی اش است، برسد.

مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس در خصوص اظهارات عیسی زاده افزود: مربی تیم فوتسال غیرصنعتی ماهشهر را نمی شناسم و قبل از بازی وی را ملاقات نکرده بودم اما رفتار حرفه ای نداشت. به بهانه هر سوت داور دائم به وسط زمین می رفت و به داوران توهین می کرد. روز گذشته یک نفر را برای مانع شدن از ورود عیسی زاده به زمین نیاز داشتیم.

داوری بدون اشتباه نبود اما ما یاد گرفته ایم که آرامش خود را حفظ کرده و به تصمیمات احترام بگذاریم. درست بر خلاف عیسی زاده که احترام گذاشتن را یاد نگرفته است، اظهار نظرات این مربی به دوستی من و موسوی عجیب است.

ارتباط دوستانه ما بر همه آشکار است زیرا هر 2 مدرس فیفا هستیم و سالیان زیادی ارتباط کاری داریم اما تمام این جریانات باعث نمی شود زد و بند کنیم از سوی دیگر می خواهم از این شخص بپرسم داوری در زمین چه ارتباطی به رابطه ما دارد.

وی ادامه داد: اگر قرار به اعتراض من باشد ما باید به داوری معترض باشیم، فیلم بازی شاهد عملکرد داوران است و اثبات می کند در این رقابت ماهان مظلوم واقع شد بیشتر سوت ها به نفع ماهشهر بود واین اتفاق در روزی افتاد که ناظر داوری اعلام کرد داوری دلچسبی را شاهد نبودیم باتوجه به رفتارهای عیسی زاده، به مربیگری وی مشکوک شدم و با مراجعه به فدراسیون زمینه ای را فراهم می کنم تا مدارک این شخص مورد بررسی قرار گیرد.
هنوز نمی دانم چه گونه چنین افرادی پا به لیگ برتر می گذارند و تیمی را هدایت می کنند در صورتی که مدارک عیسی زاده تایید شده به دلیل اتهاماتش از وی شکایت می کنم تا به کمیته انضباطی احضار شود.

شمس در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون و کمیته تقاضا دارم که نگاه ویژه ای به تیم هایی که تیم ملی را همراهی کردند، داشته باشند. باشگاهی که تیم ملی را تحویل نمی گیرد و منافع ملی کوچکترین ارزشی برایش ندارد تنبیه نمی شود لااقل دیگر تیم ها را تشویق کنید تا عدالت برقرار شود.

جواب تیم هایی مانند ماهان که ستاره خود را با قیمت هنگفتی جذب کرده اند در اختیار تیم ملی قرار می دهند و باشگاه تنها سه هفته از این بازیکن بهره می برد را چه کسی می دهد؟
اطمینان دارم و در آینده ای نزدیک هیچ باشگاهی بازیکن به تیم ملی نمی دهد زیرا کسانی که این کار را انجام می دهند، سود بیشتری می برند و پیروزند. امیدوارم مسئولان تنها به پاس زحمات ملی پوشان از باشگاه ها تشکر کنند تا همه با یک نگاه دیده نشوند.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: شمس ، تندیس ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار