طی مراسمی که ظهر امروز برگزار شد شهرداران جدید قشم و درگهان معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شیخ محمدعلی امینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قشم و درگهان با بیان اینکه همگان شهادت می‌دهند که شهرداران سابق قشم و درگهان خدمات زیادی به مردم انجام داده‌اند، اظهار داشت: اما مسئولیت امانتی است که از جانب خدا و بندگان خدا به آنها سپرده می‌شود.

وی افزود : خداوند می‌فرماید، امانت را باید به اهلش سپرد، الان این مسئولیت متوجه شهرداران جدید و منتخب قشم و درگهان است و کسانی را که هدفشان از قبول مسئولیت خدمت است قطعا در کارهای خود موفق خواهند بود.

مدیر مدرسه دینی اهل سنت سلطان العلما بندرلنگه بیان داشت: ارگان‌هایی از قبیل شهرداری‌ها، گمرک، دارایی و سازمان منطقه آزاد قشم بایستی امانت‌داران محتاط‌تر و بهتری برای مردم باشند.

شیخ امینی خطاب به مسئولان تاکید کرد: مبادا در زمانی که مسئولیتی به شما سپرده می‌شود و در مواقعی که قدرتی دارید مردم را فراموش کنید.

وی در پایان اظهار داشت: در زمان قدیم به شهرداری‌ها به عنوان ارگانی به دور از آبادی و عمران نگریسته می‌شد اما در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران چنین نیست و مردم امروزه شهرداری را بازوی عمران و آبادانی شهر می‌دانند.

در این آیین از خدمات علی بازماندگان قشمی و محمد ایرانی شهرداران سابق قشم و درگهان قدردانی و تراب ذاکری و یوسف دریانورد به عنوان شهرداران جدید قشم و درگهان معرفی شدند.
برچسب ها: شهرداران ، قشم ، درگهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.