معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقۀ 19، از اجرای فاز دوم آموزش شهروند الکترونیک در محلات این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فاز دوم طرح آموزش شهروند الکترونیک در سراهای محلات 13 گانه منطقۀ 19 و نواحی 5 گانه این منطقه اجرا خواهد شد.


وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سواد دیجیتال شهروندان با آموزش دوره های رایگان شهروند الکترونیک در دست اجراست.


حجت الاسلام جوادی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: فاز دوم طرح آموزش شهروند الکترونیک در سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 و نواحی 5 گانه منطقه با ارائه فیش های حاوی کد کاربری ثبت نام به شهروندان اجرا می شود.


وی با اشاره به اهداف اجرایی این طرح گفت: ایجاد بستر لازم ویژه آموزش مجازی به کلیه سازمان های تابعه شهرداری جهت ارائه برنامه های آموزشی و فرهنگ عمومی به شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.


حجت الاسلام جوادی ادامه داد: این طرح در قالب 3 مرحله پیش ثبت نام شهروندان در سرای محلات 13 گانه منطقه 19 توسط خانه های IT و خانه های علم و زندگی، توجیه افراد، ثبت نام نهایی و ارجاع متقاضیان به محلات اجرا خواهد شد.


وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهره مندی شهروندان از 186 ساعت آموزش رایگان با موضوع بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیک شهری، زبان انگلیسی و مهارت های 7 گانه کامپیوتر، ارائه مدرک معتبر و گواهینامه  پس از  پایان دوره های آموزشی توسط دانشگاه تهران از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: محلات ، جوادی ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار