فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، طی پیامی درگذشت حاج حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، طی پیامی درگذشت استاد گرامی حاج حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون 

با عرض تسلیت و تعزیت ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت علیهاالسلام و شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) درگذشت مبارز خستگی ناپذیر و یار صدیق و با وفای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری،‌استاد گرانقدر آقای حاج حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت عرض می‌نمائیم. 

درگذشت این مبارز نهضت اسلامی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست، او که بخشی از زندگی خویش را وقف کمک و یاری رساندن به مظلومان و ایتام و زنان بی‌سرپرست و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نمود، نگاه کریمانه ایشان به زنان و خانواده چیزی نیست که از یادها برود. 

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی این ماتم جانگداز را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده مکرم ایشان و تمامی زنان و کودکان مددجوی کمیته امداد حضرت امام(ره) تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند متعال طلب می‌نماید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بیانیه ، فراکسیون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار