دومین دوره جشنواره آموزشی –ترویجی مشکات «با هدف الگو سازی، نشاط آفرینی، معرض ظرفیتهای محلی و توانمند سازی شهروندان در زمینه آموزشهای شهروندی، در خانه علم و زندگی منطقه برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مشکات مخفف مهارتهای شهروندی کانونهای آموزشی تهران است که برای نخستین بار در سال گذشته برگزار شد و استقبال بی نظیر شهروندان 374 محله سطح تهران و تداوم استمرار آن بری برگزاری دور دوم را به دنبال داشت.  
 
وی در ادامه افزود: این جشنواره آموزشی و ترویجی مترتب بر فعالیتهای خانه های علم و زندگی است؛ که دومین دوره آن باهدف فراهم کردن زمینه های ترویج فرهنگ  مشارکت در امور شهری میان شهروندان با همکاری سازمانهای همکار در طرح همچون زیبا سازی، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان تاکسیرانی ، شرکت مترو، شرکت شهروند در 12 محور آغاز شده است.  
 
فرامرز عظیمی همچنین با بیان محورهای دومین جشنواره مشکات گفت: این جشنواره برای علاقمندان با موضوعاتی چون فضای سبز، الگوی مصرف، اتوبوس و ناوگان عمومی، مترو، تاکسی، فرهنگ، شهرو بحران های طبیعی و ایمنی و پیشگیری از حوادث برگزار می شود.  
 
شهردار منطقه در پایان در خصوص قالب و ارائه آثار به جشنواره یاد آور شد؛ شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب خاطره نویسی، نقاشی، داستان کوتاه، عکس، کاریکاتور، فیلم، پوستر آموزشی، ایده خلاقانه نقاشی دیواری، آثار حجمی کار دستی به نزدیکترین خانه علم و زندگی واقع در سرای محله سکونت خود تا پایان آذر ماه ارائه دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره آموزش شهروندی معاونت اجتماعی به شماره 55176522 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، اتوبوس ، ناوگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار