دهمین کنفرانس تونل ایران با عنوان فضاهای زیرزمینی و اهداف هزاره سوم دیروز در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این رویداد علمی- آموزشی مهم که تا شانزدهم آبان ماه ادامه می یابد، آخرین پیشرفت های جهانی و دستاوردهای بومی در زمینه اجرای تونل ها و فضاهای زیرزمینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
محورهای کلی دهمین کنفرانس تونل ایران شامل تحقیق و توسعه، مبانی شناسایی و طراحی، فضاهای زیرزمینی و فن آوری ساخت آنها و همچنین مباحث مالی، قراردادی و مدیریتی در پروژه های زیرزمینی اعلام شده است.
 
همزمان با برگزاری دهمین کنفرانس تونل ایران، یک نمایشگاه جنبی با حضور شرکت های فعال داخلی و خارجی به ارائه آخرین دستاوردها و یافته های فنی و تحقیقاتی در زمینه احداث تونل ها، ایمنی و تاسیسات فضاهای زیرزمینی می پردازد. معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان مجری 4 تونل ترافیکی رسالت، توحید، نیایش و امیرکبیر از حامیان و شرکت کنندگان اصلی این کنفرانس به شمار می رود و در نمایشگاه جنبی این همایش نیز حضوری فعال خواهد داشت.
 
گفتنی است روز پایانی این همایش با بازدیدی از پروژه تونل امیرکبیر همراه خواهد بود؛ پروژه ای که به عنوان چهارمین تونل ترافیکی شهر تهران، مرحله نصب تجهیزات تاسیساتی را سپری می کند.
 

برچسب ها: فنی ، عمران ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار