رئیس گمرک پلدشت گفت: امسال میزان کالا از طریق تجارت چمدانی پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

جعفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به صادرات کالا از طریق تجارت چمدانی پلدشت، اظهار داشت: امسال 460 تن کالا از این طریق صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از طریق تجارت چمدانی پلدشت اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی به این روش 555 هزار دلار برآورد شده است.

جعفری با بیان اینکه امسال 598 تن کالا به روش تجارت چمدانی از پلدشت صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 766 هزار و 280 دلار بود.

رئیس گمرک پلدشت افزود: امسال میزان صادرات کالا از طریق تجارت چمدانی پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی به کاهش وزن کالاهای صادراتی از طریق تجارت چمدانی گمرک پلدشت اشاره کرد و اذعان داشت: امسال وزن این کالاها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

جعفری ادامه داد: کاهش ارزش دلاری کالاهای صادراتی به روش تجارت چمدانی از گمرک پلدشت در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 28 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از طریق تجارت چمدانی پلدشت اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی امسال از طریق تجارت چمدانی یک هزار و 207 دلار گزارش شده است./س

برچسب ها: پلدشت ، گمرک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.